Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Szukasz szczegółowych wskazówek dotyczących tego, czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Skieruj się na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, na pewno po czasie myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc zatrudnić rzetelną firmę SEO? Polecamy kierować się sugestiami specjalistów.

Jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Google zamieściło o tym instruktaż

Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i bezustannie rozkwita praktycznie wyłącznie za dzięki Google. Mimo występowania innych opcji, jak przykładowo Bing, Rambler lub Yandex, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się być widocznym w internecie, musi powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, zwykle nie jest to osiągalne bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest kompletną nowością, i zamieściło krótki instruktaż, jak rozpoznać solidną firmę SEO.

Czym według Google wyróżnia się rzetelna agencja SEO?

Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem w kilku punktach wyjaśnia, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony,
  • umiejętność szacowania budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane frazy.

Przedstawicielka Google podkreśla również, iż rzetelna firma SEO nigdy nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym widoczne efekty na ogół po kilku miesiącach działań.