Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań, które mają na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia dochodów firmy. Dodatkowym plusem tego działania jest budowa rozpoznawalności usługi, produktu albo samego brandu.
Google klasyfikuje wszystkie strony internetowe w oparciu o blisko 200 różnorodnych czynników. Efekt tej diagnozy determinuje to, na którym miejscu strona albo jej podstrona pojawi się internaucie w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za bardzo ważne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uważają między innymi jakość treści, linkowanie (on-site i off-site), a także prędkość ładowania.
Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąś frazę, użytkownikowi ukazuje się lista stron, których treść została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na szukane hasło. Które strony wyświetlają się w wynikach wyżej niż pozostałe? Na pewno te, których treść jest niepowielona z innych witryn oraz dobrze wypełniona właściwymi frazami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także poprawnie zoptymalizowany kod HTML, prędkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na mobile, jak i na komputerze), jak również ilość stron internetowych zamieszczających odnośniki do naszej witryny.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – powierz je profesjonalistom z agencji SEO
Algorytm Google cyklicznie się zmienia, zatem warto przekazać optymalizację i pozycjonowanie stron i sklepów zawodowcom. Dobrym wyborem będzie firma SEO mająca długoletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg ekspertów nie tylko od SEO, lecz także projektowania stron i kreatywnego pisania. Powierzając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które także rozwiną firmę.
Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania stron i sklepów internetowych?
Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta skierowana do właścicieli stron www, których zadaniem jest prezentacja i sprzedaż wyrobów czy usług przedsiębiorstwa. Decydując się własna działalność niewyobrażalne jest w dzisiejszych czasach nie założyć strony firmowej albo ją uruchomić, natomiast nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznes to nieustanne współzawodnictwo o dotarcie do nowych klientów. Wedle statystyk w przybliżeniu 97% osób poszukuje w sieci opinii o lokalnych usługach, co wyraźnie wskazuje do jak obszernej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony albo sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce znacząco zwiększa prawdopodobieństwo, iż internauta skorzysta z naszej oferty.
Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]