Pozycjonowanie - usługa dostosowana do Twoich potrzeb.
Funkcjonują trzy popularne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną funkcję przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, koncert znanego zespołu czy Dzień Kobiet. Ten typ pozycjonowania będzie szczególnie efektywny, jeżeli popularna w danym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta odpowiednio wcześnie. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. Najczęściej trzeba rozpocząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed wybranym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść witryny.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Następny model pozycjonowania to odpowiednie i wypróbowane wyjście dla osób dysponujących niskim budżetem na reklamę. Dzięki poprawnemu dobraniu fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale również stawki za reklamę w Google Adwords ulegną sporej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail to również znacznie niższa konkurencja. Kluczowe jest także to, że rośnie trend wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– golarka Braun Seria 3 srebrna,
– telefon Huawei P30 biały,
– buty sportowe puma Ignite Limitles czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie istotne w szczególności dla sklepów działających w sieci. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę produktów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego rodzaju istotne jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przeważnie:
– kraj (przykładowo “producent słodyczy Polska”)
– miejscowość (“zespół na wesele Kraków”)
– dzielnicę (“sklep obuwniczy Śródmieście”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w stosunku do przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoje usługi tylko do klientów zamieszkujących na tym samym obszarze. Taki sposób pozycjonowania jest stosowana także wtedy, gdy przedsiębiorstwo nie ma finansów na reklamę i nie może konkurować na frazy niezawierające dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “sklep rowerowy”, to “sklep rowerowy Kraków”.
Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]