Liderami na rynku centralek telefonicznych są Slican, Panasonic i Platan, które posiadają bardzo duże doświadczenie w produkowaniu centrali telefonicznych oraz szeroką ofertę modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny najbardziej wymagającego biura.
Centralki telefoniczne – gdzie będą przydatne?
Centralka telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centralki telefoniczne pozwalają zaoszczędzić więcej czasu osób dzwoniących, uprościć funkcjonowanie instytucji oraz w dużym stopniu zmniejszyć ponoszone koszty. Wszystkie centrale telefoniczne umożliwiają przekazywanie na numer wewnętrzny rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w przedsiębiorstwa bez żadnych kosztów (w obrębie centrali) oraz dyskryminację połączeń wychodzących polegających na odłączeniu wyjść na rozmowy miastowe, międzymiastowe i komórkowe. Centrala daje możliwość przyznania każdemu abonentowi wewnętrznego numeru dozwolonego, który pozwala na wykonywanie połączeń zewnętrznych. Ma ona również możliwość gromadzenia danych, które są zapisywane w pamięci centrali dzięki czemu mamy możliwość kontroli takich parametrów jak numer zewnętrzny i wewnętrzny, godzina rozmowy oraz przybliżony koszt.